poniedziałek, 1 lipca 2013

Prolog

                                                                     ~~Hermiona~~
Mam dość! Straciłam rodziców. Co ja mam teraz zrobić? Śmieć? Nie... Nie dałabym rady. Muszę wyjechać. Nie ma innej rady.

                                                                  ~~Harry i Ron~~
3 godziny później
Harry i Ron weszli do pokoju Hermiony, a by powiedzieć jej, że oni i Malfoy nie są już wrogami. Ale jej nie było. Był tylko krótki liścik:
"Przepraszam, że tak bez pożegnania, ale wyjeżdżam. Nie daję już rady. Proszę was nie szukajcie mnie.                                                                                              ~Hermiona"

3 komentarze:

  1. Myśle że dobrze by było jakbyś zrobila zakładki do różnych żeczy. Np. "O blogu" czy "Spamownik". Dobrze by też było jakbyś zmieniłą tło. Rozumiem że narazie jeszcze się nieznasz na blogspocie.Miałam tak samo. A narazie proponuje ci ściągnąć jakiś szablon. Najbardziej polecam Szablownice w tym temacie, łatwo "obsłuzyć" się.
    Mogłabyś też dodać wile opcji na blogu.

    Prolog jest ok. Ale bardziej się orientowałam oco chodzi po przeczytaniu notki: Bohaterowie". Ale ok. Proszę o powiadomienie mnie o nowej notce u mnie w Spamowniku na str: http://melblack-i-jej-milosc.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Pisarka Mel

    PS.Proszę o wyłączenie ( w ustawieniach>posty i komentarze) weryfikacji obrazkowej , ponieważ ona utrudnia komentowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko napiszę pierwszy rozdział to cię powiadomię i dzięki za radę dotyczącą weryfikacji obrazkowej(tak w sumie to ja nawet nie wiem co to jest xD), a jeżeli chodzi o zmianę tła to próbowałam ale za każdym razem coś nie wychodziło :(. Zakładek niestety nie umiem robić.

      Usuń
  2. Prolog ciekawy, tylko trochę krótki. :c
    Zajrzyj do mnie jak chcesz:
    http://harry-and-ginny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń